20100918

legi de viata

 Un lucru destul de bizar se intampla daca incerci sa privesti cu detasarea conferita de timp evenimente pe care in trecut le-ai trait intens. Dar si mai interesant este daca incerci sa refaci firul evenimentelor din perspectiva cauzala.
Jucandu-ma un pic cu aceste amintiri am realizat ca evenimentele din viata noastra respecta cumva ciudat legi din fizica sau alte domenii strict materiale. Mai exact: aproape fiecare lucru care ni se intampa urmeaza o conduita si o dinamica proprie de multe ori obiectelor din cuantificabila lume materiala.
 1. termodinamica.Personal ma simpt de multe ori in propria-mi viata ca o molecula intr-un vas plin cu un fluid. Orice actiune din partea mea produce initial o reactiune din partea celorlanti. Mai mult daca ma agit prea tare sfasesc prin a introduce energie in "sistem" . Starile sufletesti de asamenea respecta aleceasi reguli , daca sun fericit volubil extrovertit iradiez moleculele vecine si acestea preiau din energia mea. Dimportiva daca starea mea energetica este mai joasa decat media sistemului ceilanti ma iradiaza cu imfuente pana la restabilirea echilibrului.
2 unde Fara exceptie pot comunica coplet cu oamenii doar daca suntem acordati la aceeasi frecventa de intelegere a lumii. Am schimbat in viata mai multe grupuri sociale[clase scolare locuri de munca etc.] fara excetie un nou venit trebua sa actionese in acceasi plaja de frecvente pentru a se putea integra in grup care la rândui avea un nivel,frecventa propie.
3rezonanta. fiecare persoana sau aspect din viata are o frecventa de rezonanta propie. De obicei cand identifici acest lucru in ajunul marilor schimbari din viata ta. daca esti aproame sati piezi slujba de exemplu aproape simti cum locul in care lucrezi oamenii cu care esti in contact in raport cu tine sunt in pragul propiilor frecvente de rezonanta. dar acestea sunt doar ipoteze...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu